Aktualności

Aktualności

Covid-19 a turystyka

Covid-19 a turystyka

18.05.20

Turystyka jako pierwsza padła ofiarą koronawirusa w Polsce. Z dostępnych informacji wynika, iż tylko w ostatnich dniach marca w niektórych przedsiębiorstwach branży pracę straciło ok. 70% pracowników, zaś pozostałym pracownikom zostało zmniejszone wynagrodzenie o 50-60%.

Współpraca i objęcie patronatem specjalności Marketing na studiach II stopnia kierunku Zarządzanie

Współpraca i objęcie patronatem specjalności Marketing na studiach II stopnia kierunku Zarządzanie

18.11.19

Doceniając renomę i pozycję rynkową agencji marketingu zintegrowanego  Elżbieta Pełka Creative Services (nazwa handlowa Pełka 360) oraz wychodząc naprzeciw oczekiwaniom pracodawców w obszarze współpracy nauki i biznesu mamy przyjemność poinformować, że do Rady Biznesu Społecznej Akademii Nauk dołączą p. Elżbieta Pełka jako przedstawiciela Pełka 360 oraz przedstawiciela organizacji Polish National Sales Awards.

Shanghai University - DHIC&SRTC

Shanghai University - DHIC&SRTC

08.05.19

Zapraszamy wszystkich studentów kierunków Turystyka i rekreacja oraz Zarządzanie (3 roku - studiów stacjonarnych i niestacjonarnych) na prezentację online dotyczącą University Shanghai, która odbędzie się 16 maja o godz. 13.15 w sali 304. 

Badanie typu kultury organizacyjnej

Badanie typu kultury organizacyjnej

12.02.19

Szanowni Państwo,

zwracam się do Państwa z prośbą o wypełnienie załączonego kwestionariusza. Służy on do określania typu kultury organizacyjnej. Składa się z dwóch części. W pierwszej z nich Pani/Pan ocenia stan faktyczny, w drugiej zaś stan pożądany, jaki chcielibyście widzieć w waszej organizacji za 5 lat. Proszę pamiętać, że nie ma dobrych lub złych odpowiedzi. Prosimy jedynie o udzielenie odpowiedzi zgodnie z Państwa przekonaniami.

O udział w Badaniu prosimy jedynie osoby pracujące w szeroko rozumianym hotelarstwie (hotele, pensjonaty, kwatery prywatne, schroniska itd.)

Z góry dziękujemy za pomoc.

Kierownik Katedry Marketingu i Turystyki Społecznej Akademii Nauk

Konferencja turystyczna

Konferencja turystyczna

31.01.19

W dniu 16 stycznia 2019 roku w Społecznej Akademii Nauk odbyła się Konferencja Naukowa pt. „Produkt turystyczny. Innowacje – Marketing – Zarządzanie”,, której współorganizatorem była Katedra Marketingu i Turystyki Społecznej Akademii Nauk. Współorganizatorem był Wydział Turystyki i Rekreacji Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie, a zagranicznymi partnerami merytorycznymi Universidad de Occidente (Meksyk), College of Public Administration Economic and Managament w Bratysławie oraz University of Economics w Warnie. Konferencji towarzyszyło otwarcie wystawy fotografii Irka Piątka „Jezioro Bodeńskie z perspektywy dwóch kół”.

Konferencja „Produkt turystyczny. Innowacje – Marketing – Zarządzanie”

Konferencja „Produkt turystyczny. Innowacje – Marketing – Zarządzanie”

17.01.19

W  Społecznej Akademii Nauk odbyła się międzynarodowa konferencja naukowa „Produkt turystyczny. Innowacje – Marketing – Zarządzanie”.  Wydarzenie zostało objęte patronatem Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej.

Relacja Polskiej Organizacji Turystycznej: 

https://www.pot.gov.pl/pl/nowosci/wiadomosci-z-pot/pot-na-konferencji-produkt-turystyczny-innowacje-marketing-zarzadzanie#i 

Program konferencji naukowej: Produkt turystyczny. Innowacje-Marketing-Zarządzanie

Program konferencji naukowej: Produkt turystyczny. Innowacje-Marketing-Zarządzanie

08.01.19

Celem konferencji, która odbędzie się 16 stycznia 2019 r., jest wskazanie innowacyjności różnych obszarów  destynacji turystycznej, szczególnie w aspekcie marketingu i zarządzania, jako niezbędnego elementu napędzającego rozwój sektora turystyki. Mamy nadzieję na owocne obrady, podczas których zaprezentowane zostaną wyniki najnowszych badań oraz dojdzie do efektywnej wymiany doświadczeń.

Zarządzanie: rozwój, narzędzia, metody, szanse, wyzwania, perspektywy w regionie turystycznym

Zarządzanie: rozwój, narzędzia, metody, szanse, wyzwania, perspektywy w regionie turystycznym

07.12.18

Szanowni Państwo,

cieszy nas, że nasze konferencje są dostrzegane w branży turystycznej. Zapowiedź przyszłorocznej oraz relacja z tegorocznej znajdują się w ostatnim numerze Rynku Turystycznego:

https://www.rynek-turystyczny.pl/artykul/33375/zarzadzanie-rozwoj-narzedzia-metody-szanse-wyzwania-perspektywy

Jak podkreślił autor tekstu - celem spotkania jest wskazanie innowacyjności różnych obszarów destynacji turystycznych, szczególnie w zakresie marketingu i zarządzania w sektorze turystki. Mamy nadzieję, że cel ten uda się zrealizować. Dziękujemy za uznanie.