Publikacje
2021 Studia i Monografie nr 116
Zarządzanie marką w budowaniu konkurencyjności rodzinnych przedsiębiorstw na rynku usług noclegowych
Redakcja: Maciej Dębski
2019 PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I ZARZĄDZANIE, TOM XX, ZESZYT 2, CZĘŚĆ 2
Produkt turystyczny
Redakcja: Maciej Dębski, Urszula Żuławska
2019 PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I ZARZĄDZANIE, TOM XX, ZESZYT 2, CZĘŚĆ 1
Marketing Turystyczny
Redakcja: Ewa Wszendybył-Skulska, Maciej Dębski
2019 PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I ZARZĄDZANIE, TOM XIX, ZESZYT 9, CZĘŚĆ 3
Współczesny marketing i zarządzanie - problemy, wyzwania, szanse i perspektywy
Redakcja: Anna Maria Migdał
2018 PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I ZARZĄDZANIE, TOM XIX, ZESZYT 4, CZĘŚĆ 2
Szanse i zagrożenia dla gospodarki europejskiej XXI wieku Część II
Redakcja: Luiza Ossowska, Maciej Dębski
2014 PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I ZARZĄDZANIE, TOM XV, ZESZYT 4, CZĘŚĆ I
Komunikacja marketingowa we współczesnych działaniach prowizerunkowych
Redakcja: Maciej Dębski Anna Jupowicz-Ginalska
2016 PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I ZARZĄDZANIE, TOM XVII, ZESZYT 7, CZĘŚĆ 2
Zarządzanie małym i średnim przedsiębiorstwem w Polsce. Innowacyjne strategie, narzędzia i wdrożenia
Redakcja: Beata Mazurek-Kucharska, Maciej Dębski
2012 PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I ZARZĄDZANIE, TOM XIII, ZESZYT 15
PROBLEMY ZARZĄDZANIA
Redakcja: Jan Antoszkiewicz, Maciej Dębski
2014 PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I ZARZĄDZANIE TOM XV, ZESZYT 4, cz. 3
Konkurencyjność regionów turystycznych
red. Maciej Dębski
2015 PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I ZARZĄDZANIE, TOM XVI, ZESZYT 4, CZĘŚĆ 2
Zarządzanie w regionie turystycznym
Red. Maciej Dębski
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I ZARZĄDZANIE, TOM XVIII, ZESZYT 8, CZĘŚĆ 3
Region turystyczny - zarządzanie i rozwój. Narzędzia, metody, szanse, wyzwania, perspektywy
Redakcja: Maciej Dębski, Aleksandra Jackiewicz