Działalność naukowa
Katedra Marketingu i Turystyki Społecznej Akademii Nauk, filia w Warszawie w swojej działalności na zagadnieniach związanych z szeroko rozumianymi marketingiem i turystyką.
W szczególności zaś pracownicy Katedry w swoich badaniach koncentrują się na:
- marketingu w sporcie i organizacjach sportowych,
- marketingu firm rodzinnych,
- zarządzaniu marką, zwłaszcza w turystyce, w sektorze żywnościowych oraz w firmach rodzinnych,
- marketingu regionów turystycznych,
- marketingu przedsiębiorstw turystycznych,
- analizie uwarunkowań popytu turystycznego,
- budowaniu marki firm rodzinnych,
- nowoczesnych metodach promocji,
- komunikacji międzykulturowej oraz wpływie uwarunkowań kulturowych na międzynarodową działalność gospodarczą przedsiębiorstw w sferze zarządzania, marketingu,
- kulturowych uwarunkowaniach internacjonalizacji uczelni wyższych w Polsce,
- jakości w szkolnictwie wyższym.