Działalność naukowa

Działalność naukowa

Katedra Marketingu i Turystyki Społecznej Akademii Nauk, filia w Warszawie w swojej działalności na zagadnieniach związanych z szeroko rozumianymi marketingiem i turystyką.

W szczególności zaś pracownicy Katedry w swoich badaniach koncentrują się na:

  • marketingu w sporcie i organizacjach sportowych,
  • marketingu firm rodzinnych,
  • zarządzaniu marką, zwłaszcza w turystyce, w sektorze żywnościowych oraz w firmach rodzinnych,
  • marketingu regionów turystycznych,
  • marketingu przedsiębiorstw turystycznych,
  • analizie uwarunkowań popytu turystycznego,
  • budowaniu marki firm rodzinnych,
  • nowoczesnych metodach promocji,
  • komunikacji międzykulturowej oraz wpływie uwarunkowań kulturowych na międzynarodową działalność gospodarczą przedsiębiorstw w sferze zarządzania, marketingu,
  • kulturowych uwarunkowaniach internacjonalizacji uczelni wyższych w Polsce,
  • jakości w szkolnictwie wyższym.