Założenia i cele Koła
Naukowego
Koło Naukowe Marketingu i Turystyki
Założenia i cele Koła Naukowego
Celem działalności Koła Naukowego Marketingu i Turystyki jest zainteresowanie studentów problematyką i zagadnieniami z zakresu szeroko rozumianej turystyki. Pragniemy, aby w gronie fachowców i studentów:
- podjąć dyskusję i połączyć doświadczenie podróżników, przedsiębiorców i naukowców w celu rozwijania ducha podróżnika,
- obserwować i analizować tendencje rozwojowe turystyki,
- zaprezentować dorobek naukowy podejmujący problematykę zagadnienia,
- badać perspektywy rozwoju przedsiębiorstw turystycznych,
- zorganizować forum wymiany doświadczeń, umożliwiając w ten sposób przepływ informacji i wiedzy.
Sposób realizacji celów:
- regularne spotkania z członkami Koła Naukowego,
- spotkania gościnne z praktykami, podróżnikami (wykłady, dyskusje, konwersatoria),
- warsztaty dotyczące umiejętności turystycznych,
- uaktywnienie forum wymiany poglądów i doświadczeń z zakresu różnych form turystyki i rekreacji.
Kontakt:
- Opiekun Koła Naukowego: dr Maciej Dębski prof. SAN - mdebski@san.edu.pl