Aktualności

Zarządzanie: rozwój, narzędzia, metody, szanse, wyzwania, perspektywy w regionie turystycznym

« wróć

Produkt turystyczny: Innowacje-Marketing-Zarządzanie

W najnowszym numerze pisma biznesu turystycznego „Rynek Turystyczny” ukazał się artykuł na temat drugiej konferencji naukowej z dziedziny turystyki w Społecznej Akademii  Nauk, która odbędzie się  już 16 stycznia w naszej uczelni. Organizatorami jest nasza Katedra Marketingu i Turystyki oraz Wydział Turystyki i Rekreacji Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie, a także działamy we współpracy z partnerskimi  uczelniami zagranicznymi: Universidad de Occidente (Meksyk), College of Public Administration Economic and Managament w Bratysławie i University of Economics w Warnie. Jej celem jest wskazanie innowacyjności różnych obszarów destynacji turystycznej, szczególnie w aspekcie marketingu i zarządzania, jako elementu, który napędza rozwój sektora turystyki. Podczas konferencji zostaną zaprezentowane wyniki badań dotyczących takich kwestii jak preferencje młodzieży a atrakcyjność destynacji turystycznych, struktura i uwarunkowania produktu turystycznego, czy też produkty kulinarne jako narzędzie promocji. Natomiast kraje współpracujące poruszą tematy takie jak turystyka winna w Warnie oraz innowacyjność w wybranych regionach Meksyku. Ubiegłoroczna konferencja, która odbyła się rok temu wzbudziła duże zainteresowanie. Dotyczyła wskazania różnorodnych aspektów zarządzania w regionie turystycznym. Uczestniczyło w niej około 50 osób z uczelni z całej Polski. Dodatkowo oprócz komitetu organizacyjnego aktywny udział wzięło nasze koło naukowe Turystyki i Rekreacji.